Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Friday, May 6, 2011

Main camera kat Tasek.. XD



Assalamualaikum n salam sejahtera to all..
Tak dilupekan, salam 1 Malaysia kepade sume.. hope u all doing ur best k..
Ade skali to aku tengah boring, so, jalan jap g tasek... mencube teori seni baru..
















Mungkin aku xboleh buang satu sifat aku nie.. okla, better aku terus terang.. jom kite tengok kuase pencipta kita melalui lense kemere.. Perasaan x penciptaan matahari, langit, daun-daun dan langit... semua tu ade pencipta. Pencipta yang maha kuasa... yang boleh mencipta langit tanpa sokongan tiang atau tali yang mengikat. Siape pencipta? Allah.. Maha kuasa Allah yang pencipta segala yang indah nie..

Okla.. tu je wat mase ni.. need to back to my study.. kdag2 aku rase x semestinyer memerlukan DSLR untuk ambil pic yang cantik.. Aku pakai Samsung ni pun dah sgt2 la berpuas hati.. Dulu brangan nak angkat Sony or Nikon.. Tibe2 gatal lak nak cube Sambung.. ok je.. Even mase pertandingan foto kreaatif yang Social Study buat pun pemenang dy bukan pakai DSLR pun. Ade seorang member tu a.k.a pengajur, Wan name dy, dy cakap org yang menang tu pakai camera phone je.. aku x join ade sebab.. sebab aku malas nak print .. hahaha... low ink..
:- bnyak pulak aku mlalut..
:- Pic yang 'A' amek ari tu pun smart gak.. maybe bukan rezeki dy .. tape, next time maybe dy bole menang..





5 comments:

aida4eva said...

smart! :)

misz athiqah said...

cuba bmain dgn refleks dr sinaran matahari yerk..=)... pcubaan yg mnarik..trus mcuba..hehe..nice picture..=)

salam jenguk jengah di sni...=)

misz athiqah said...

thanx sudi mjengak blog kita...=)..
bout ur question..dis is my answer..

" yang awak bmain dgn sinaran matahari tue...dlm pic2 awak kita tgk awak cuba nak amik pmdgn yg ada biasan chaya matahari....bda tu r..=)..cuba tgk pe psamaan yg ada.."

sky said...

nice picture..xperlu camera mhal utk menghargai2 keindahan yg ade di hadapan mate.. ^__^

si para para said...

setuju..
tak ada dslr pun boleh ambik gambar cantik.
sebab pemandangan yang indah semuanya dah tersedia depan mata..
bergantung kepada kita punya cara dan pengahayatan terhadap sesuatu benda.tu yang penting..