Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Wednesday, May 18, 2011

Ranchan

Assalamualaikum n salam sejahtera.. hari tu  aku n member g Ranchan.. saje jalan2 smpena habis assignment.. takkan la nak jalan2 time bnyak keje kan..
Add on.. aku nak improve skill ambil gambar.. bnyak lagi nak kene blajar..

 Time mule2 sampai..








 Waterfall...









 Tiada siape yg dapat mnandingi ciptaan Allah..







Mase balek.. snap pic kat blakang asrama..

Melihat kuasa tuhan di sebalik lensa kamera.. skema pulak ayat aku.. hahaha..
yelah.. nilai la sesuatu dengan sebaiknyer..

p/s: knape la still teringat-ingat kat dy..mungkin sebab dah sayang kot.. harap dy faham, aku buat bukan atas dasar saje-saje.. tp atas dasar agama jugak.. klau ade jodoh, takkan kemane... dan aku terima dy keseluruhannyer.. IMU



3 comments:

Mohamadazhan.com said...

nice pic bro!

yayat said...

santek gambar.. =_=

zikeryhassan said...

lama xpergi mndi waterfall