Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Saturday, July 2, 2011

Fotograper..

Asslamualaikum n salam sejahtera to all..
Oklah.. entry kali nie.. agak pelik.. nagi aku la.. time nie.. tengah jiran aku kawen.. then.. aku dapat beberape idea.. ha, pasal fotografer nie ha..

 Hehe.. tgk brader nie.. nie posing pertame..  


 Ha.. tuw dy.. haha.. dah mula dah.. 



 tunduk lagi bang.. pengantin tu mcm nak mengelak je.. :P

 Aku xtaw la dy shoot part mane tu.. XD


 hmmph.. blakang krusi pulak dah.. 

 yang ni pun nak try gak.. ha, cubela..

 Compact pun jadila.. janji aku dapat ambil pic..


 Akak nie pun nak jugak.. phne pun jadi la ea..

 Steady bang.. jgn gegar..

 makcik nie steady dulu.. lepak.. kasi org len ambik gmbr dulu..

 Ha, ambil banyak2.. seronok la budak silat tu.. "fames aku...."


"ha, skrang turn aku pulak.."

Tapi.. yg ni la paling taiko.. jgn main...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
Ambik kaw.. lagi besar... baeq punya..


0 comments: