Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Sunday, February 26, 2012

Abang sedare ku kawen + times square

Assalamualaikum n salam sejahtera..
 Dah berkurun aku x bukak blog aku nih.. agaknye kalau bole diibaratkan dengan sebuah bilik kompem dah bersawang, dah bersarang, bkan setakat sarang labah-labah.. sarang burung ke ular ke sume ade. haha naseb la..

ni aku nak kongsi sikit pic time aku gi majlis kawen kazen aku, kat KL. Maybe style orang sekarang kawen kat dewan kot. Well, ok la.. sume teratur. Duit blakang kire. N, yelah, sume ok, aku dpt jumpe balik kazen2 belah mak aku yg lame x jumpe. Kire ni mcm mini gathering la.



 Mase pengantin mula-mula datang.

 Paklong n Family..








 haha.. adik aku.. dlm family anak ketiga.. haha.. sometimes dis boy really annoying.. even so, ko still adik aku.. taw lh aku mcm mane nak buat kat ko.. Aiman2.. haha.. baran sgt ko ni.. haha

 keletihan balik kenduri, ni kat rumah pakngah aku.. Dy collector jugak, at sebelah sofa tu ade 2 kabinet kaca full dengan model kereta. X mmacam aku, peminat Gundam n aku rase dah keje nanti mcm dy gak. haha



Haa, ni kat times Square, sebelum kiteorg balik Seremban, sempat la lawat kedai ni. Mmg syok la bg peminat Gundam mcm aku. Naseb baik mase tu aku tegah x bernafsu nak beli, klau x aku dah angkat 1 MG infinite justice, haih, sabar zat.. emas dulu..


 Kan aku dah cakap. nak snap pic ni punyelh lame.. haha aiman2..



Si bongsu,,. ntahla, makin dewasa, prasaan sayang tu makin kuat pulak.. phone aku yg lame pun aku bagi dy walhal mase tu yg sulong tgh rosak phone.. hha.. kejam btul aku nie..



0 comments: