Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Saturday, May 19, 2012

jalan2 bintulu :)

Assalamualaikum.. dah lame sangat aku x post kat cni.. yup bz.. bz dengan hal2 degree..
mase bulan 3 hari tu aku x balik seremban.. so, ade la sorg ni hantar mcg kat aku time aku tgh2 tido.. mcm ni mcg dy..

A: Jat, nak gi Bintulu?
Aku: cantik jom
A: ok, nnt kite plan, ko balik blik dlu
Aku: aik, x de plan lg rupenye.. haha..

So maksudnye hari esok tu kiteorng plan n terus jalan..

Ni sebelum bertolak.. kat stesen bas.. ada sorg pakcik tu ok je bile aku mintak tlg ambik gmbar.. Bas dy memang smart la.. ade tv, game.. makan.. weaa.. mmg best la.. 









Ni gambar mase bru sampai bintulu.. ade la dalam 8 jam naik bas.. sakit punggung aku..  tgk si Nik tu.. lapar betul dy. haha



Ni inn yg kiteorg lepak.. puas hati duduk situ..



Dah start jalan2.. tmpat yg ni mcm waterfront jugak la.. 







Ni kat rumah member ayah Afiq.. baiklh diorg.. lyan mcm dah lame knal.. ok la.. best




Ha, yg ni mase nak gi Niah.. xde stesen patrol.. so,, ade rumah [yg agar rare dan sukar dicari] yg jual minyak.. selamat.. klau x.. agaknye sminggu la kat sane. Salah sndiri la xnak topap minyak awal2.. haha






Otw ke Niah



Haha.. bgambar pun jadila.. plan asal nak masuk gua Niah tu.. tp sebab dah petang.. xdpt la.. so, bgambar je la. 







Then kiteorg gi Miri.. aku drive.. tgh2 drive aku ternampak signbord 'esplanade'.. terus aku teringat member aku , mizan, dy penah ckap pantai situ cantik.. pe lagi, aku pusing kete tu terus masuk area parking Esplanade.. smpat la main air ckit2.. 





Seronok betul mase ni.. lupe terus penat2 sblum ni.. yg si Afiq dok nyakat2 Nik.. x habis2.. haha



 Kan aku dh ckap,, diorg memang slalu sangat mcm ni.. pening nak jage.. haha jage la sangat


Kat blik kiteorg chek inn tu.. 




Ni kat pantai Tanjung Batu.. x jauh dari rumah klasmate kiteorg, Aina Munirah..  mmg x bole mandi.. ade batu.. klau siape yg kepale batu bole la masuk.. 





ok.. ni je.. nnt ade gmbr baru aku post lagi k.. salam..


0 comments: