Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Sunday, March 13, 2011

Kuching nite

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia..
Ni nak kongsi sikir gambar mase cuti seminggu hari tu. mase tu tengah nak raye Cina. Aku ikut member aku. Diorang cakap nak cari barang sikit. Tup tap, sampai pukul 1 pagi kat kuching..


Start pjalanan kat the spring



Aku x ingat ni kat area mane. Tapi, name tempat tu ade pkataan 'ria'.







Lepas jalan2 tu, singgah kat raja nasi ayam penyet. Jam nak dekat pukul 1 pagi. Still, relax, cite masalah dunia, lepak2 lagi. Yang aku x leyh lupe, kat sini lah permulaan aku drive sejauh mungkin. Drive balik maktab. Disebabkan x hafal jalan, aku suh member aku yang drive slow. Supaye aku bole catch up ngan diorang.









Pic makanan yang sempat diambil. Even x sepower bombay masala, tapi rase dy ade kaw-kaw sikit la.


k, tu jelah pic2 yg sempat diambil. lepas nie, kalau ade lagi pengalaman yg aku nak kongsi, aku upload k. 

0 comments: