Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Saturday, March 26, 2011

PBS last day


Assalamualaikumn salam 1 Malaysia..
Meh tgk pic2 last dat kat SK Ibnu Khaldun.. agak sedih gak mase tu.. huhu
Pagi jumaat dimulakan dengan bacaan yasin di kantin.. student mule berkumpul n bace yassin.


 Teman afiq masuk kelas Abang Zulfazli tengah teach-in





HA, ni nak cite sikit nih.. last day tu, aku n hipni jadi cikgu KHB. Tengo la gmbr nih.. :)



HAha,, gurau la,,, sebenarnyer, kiteorang tengah nak repair ade satu katil patah kat bilik sakit.. Redha jer la.. agipun tu kire sumbangan kat sekolah sebelum balik.. :)



 Giliran aku sit-in.. Time tu kela Muzik.. Aku ape lagi.. bernasyid la ngan dak2 nie.. yang tengah lead tu dah 3 kali kene lead lagu.. sape suruh bising.. haha




 Ustazah KAFA tengah mengajar kat surau sebelah kelas aku teach-in.. Thanks to Hipni bin Ahmad sebab amik gambar nih..


 Punye la semangat dak2 ni nak bergambar sampai member aku kene tolak.. hehe


Beratur semasa tunggu ibu bapa.. TAk boleh berkeliaran..

ade lagi satu gambar.. sorang dak ni.. senyap je dalam kelas.. bile nak bgambar x sempat coz member ramai... jadi. aku one by one dgn dy la...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 

 Sebelum balik tu.. dy jumpe aku n salam aku.. terharu lagi...  





6 comments:

KUREKURE COMEL said...

alolo....comelnye kanak2.....

dah praktikal ek skrg....

kindergartenlibrary said...

Comel seyh ..
hehe .
bakal cikgu ye ..
=)

Khaisya said...

sangat suka dgn suma gmbr tu..

hari tu ada sorg budak ni nakal dlm kelas. jd sy biarkn dia..sy xlayan dia..dia perasan..pastu ms nk blik skolah dia jmpa sy..mnta maaf pastu salam tgn sy..sungguh terharu.. :)

: husna : said...

bestkan PBS...husna kalo bagi sebulan pom xpe..haha

Unknown said...

hehehe..
comel kottttt budak2..
aku serius suka ngan diowng..
cuma penat lah jugak..
anyway, masa ari jumaat, aku ngna kwn aku jerk pki baju melayu..
cikgu lain tak pakai..
aduyai.....
segan beb..huuhuhu

diba said...

sekolh ni kt ne ek??