Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Saturday, March 26, 2011

pengalaman berPBS sem 1 (hari ketiga n empat)

Assalamualaikum n salam sejahtera..
Jom sambung tengok pic2 yang sempat aku amek sepanjang berPBS.. Sesetengah orang suke, lepas balik PBS, terus post fb. So, 5 hari PBS, 5 harilah post mcm2 kat fb.. Aku pkai skill lain..

 OKlah, hari tu, ade pertandingan pidato, bercerita, ngan story telling. Mule2 aku pun xtaw ape beze dy, rupenyer tukar nama je. So, macam biase, diorang kene beratur. Tak kira la g mane pun, wajib beratur. SO, mase aku tgh tggu diorang habis jalan ke kanting, sempat pulak dak2 nih mintak begambar. Aku snap je la...

Hari ketiga 23 mac 2011







sabar menunggu...


Peserta ade tempat tersendiri, sebelah kantin..





 
 ha, yang ni mase aku kene ganti sorg ustaz tu pasang mic kat budak2. Ustaz tu ajar taun 6.
Lawak pulak bile aku tgk pic ni balik.. :P


Lupe nak cite, budak ni la paling spoting time bercerite. Macam2 gaye kelua. Dy cite camne Melake dapat name..



Yang ni pulak member baru kiteorang... student IPBL... Kebetulan dy pun PBS same ngan kami. Dy tue setaun dari aku.. Tapi okla, bole kongsi maklumat..yang laki tu taw.. bukan perempuan. Yang tu cikgu



Sesi sebelah petang diteruskan dengan membuat interview kat Tadika. Test yang same, just umur yang berbeza. tapi seyezly,.... best sgt2.. dak2 ni mmg comey2..



Ade yg dok atas ribe aku.. huhu.. terharu..


 hari keempat 24 mac 2011
 Hari dimulakan dengan kiteorang kene sit-iin dalam kelas. Kalau x silap ade 4 atau5 kelas kene sit-in. !st kelas, kelas PJ. ni la yg semat di snap..





Hipni mengajar.. tak bole lupa ade dak salah eje name dy..



Lepas tu.. aku la sit-in.. bile aku tanye cikgu ajar ape.. diorang jawab "Nilam".. so, aku bawakla diorang g Library...  sampai2 , tempat penuh.. so.. layan TV  je la..









Before balik, ade cikgu2 tahun 6 mintak tlg jage kelas diorang. Diorang ade meeting. Nasib baik dapat kelas baik..  tengok, sume senya je wat latihan..






0 comments: