Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Friday, March 18, 2011

New partner ... :)

Assalamualaikum n salam sejahtera to all.. :)
Ok, malam ni aku nak story sikit pasal partner baru aku..
Mungkin sesetengah orang dah taw cite pasal aku sebelum2 nih..
dengan krisis hati n perasaan lagi [jiwang pulak]...
jom berkenalan ngan partner dari korea nih..
Dari segi fizikal, memang cantik.. licin pun licin gak.
Mate cantik, berkilat.. Clear la senang cite..
perangai pun ok la.. bole adjust mane yang x kene..  ikut sume cite rase aku.. 

korang agak camni ke rupe dy?


Comel kan?
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+




Mane ade la... memang pelik la kot aku dpt awek camni...
Ni ha aku maksudkan..



Ni la yg aku maksudkan.. Partnet baru aku.. Sbnarnye nih la
1st compact camera aku. Beli semate-mate untuk PBS lepas cuti nih.
Betul ape aku tulis mule2 td, body licin, mate cantik.. hehe..
Nak review sikit.. 10.2 MP, 5 kali zoom, mood macam2 ade. Ringan. Barang sume samsung ori.
Pasal kualiti pic, hmm jom kite kongsi sikit..







 Beberape pic yg smpat aku amek kat Hospital Tunku Jaafar, Seremban.
Okla... tu je wat mase nih :)





0 comments: