Pages

image

Selamat datang ke blog nih..

.... dan ingatlah bahawa, orang yang bertuhankan nafsu serta menutup pintu hidayah dalam hatinya adalah orang yang keras hatinya, tidak menerimana nasihat, serta menghina diri sendiri dan mencampakkan diri ke lembah kebinasaan..

Details

Saturday, March 26, 2011

pengalaman berPBS sem 1 (hari pertama n kedua)

Assalamualaikum dan salam sejahtera to all..
Kali ni nak kongsi gambr2 sepanjang aku jalani  program PBS.
Bagi yang belumtau lagi, PBS bermaksud pengalaman berasaskan sekolah. Same konsep dengan SBE dan ROS. Seminggu stay sekolah, wat assignment berdasarkan sekolah tersebut. Jom kite tengok pic dari 1st day   sampai hari ke lima.

Hari  pertama : Isnin 21 mac 2011
Taklimat selepas bertaklimat dengan GB
















Hari kedua: Selasa 22 Mac 2011
 Hari interview. Time nih dah start keje.. Intview dak2 nie.. Nak test teori pasal pkembangan diorang..


Nurdiana..

Aku tengah interview adik Mohd Izzat Zhafran



Teliti betul dy..





Sesi bergambar :)





Memang macam2 la perangai diorang nih time interview. Ade yang selambe. Ade yg amek mase nak fikir. Yang paling tak leyh lupe, ade tu. lepas dok atas kerusi, terus diam. Cakap sepatah pun x nak. Memang takut giler dak tu. Atas dasar kesian, aku suh tukar ngan dak lain..

p/s: yg ade tulis name blog or name aku tu adalah dari camera  aku.

1 comments:

ruby bieha said...

bez kn PBS.. sy praktikal skrg..agk payah..bb kne mgjar n byk wat RPH..